مصاحبه آرشیو خبر ها
مقایسـه با دل پیرو باعـث افتخار اسـت

مقایسـه با دل پیرو باعـث افتخار اسـت

جانلوئیجی بوفون در مصاحبه ای جالب و خواندنی با گاتزا دلا اسپـورت از انتقادها از او و یووه و همچنین اتهام های همیـشگی و البته بی اساس نسبت به یووه می گوید .

"یوونتوس ، تیمی که همواره از نظر دیگران مظنون است ، بهانه ای برای آنان که نتیجه نمی گیرند ... "

دروازه بان یوونتوس گفت :" در مقطعی از فصل گذشته ، ما با 10 امتیاز برتری نسبت به ناپولی ، صدرنشین رقابت ها بودیم ، اما تنها در یک ماه ، ژانویه ، این اختلاف امتیاز به شدت کاهش پیدا کرد . این اتفاق موجب فشار زیادی روی تیم شد و ما آن را به خاطر داریم ."

سیزده سال و 464 دیدار با پیراهن یوونتوس ، حضور در ترکیب تیمی که برای سومین اسکودتوی پیاپی می جنگد ؛ این ها همه ی دلایل برای محبوبیت بی حد و حصر بوفون نیستند . او جمع بانوی پیر را زمان سقوط به سری بی ترک نکرد ، همچنین بعد از یک مصدومیت سخت و جراحی روی کتف خود ، با همان میل قبلی برای پیروزی ، به میادین بازگشت و در ترکیب یوونتوس درخشید .

انتقاد های اغراق آمیز ..

" این یک لذت بسیار بزرگ برای من است که پیروزی های یوونتوس و عملکرد خوب من با هم به دست می آیند . " بوفون به فیلو دیرتّو گفت : " انتقادات ابتدای فصل ؟ به نظرم اندکی بیش از حد بودند . آنها می توانند بازیکن را زمین بزنند . اما برای یک بازیکن حرفه ای ، مانند یک محرک عمل می کنند . وقتی در یوونتوس حاضر باشی و بازیکن مهمی محسوب شوی ، و همچنین با اسطوره و بت تیم ، دل پیرو مقایسه شوی ، باعث افتخار زیادی است "

" من در یوونتوس اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته و تصمیماتی گرفتم که شاید از دیگران سر نزند . این یک حقیقت است . من هیچوقت فکر نمی کردم که کاپیتان یوونتوس بشوم . این باعث افتخار است که بازیکن مهم و قابل احترامی برای هواداران و دیگر هم تیمی ها هستم "

تیم هایی که از ما می ترسند ..

" کالچوپولی مانند یک لکه ی سیاه در تاریخ یوونتوس است . هم برای طرفداران هم بازیکنان . در واقع این روز ها هم صحبت از مسائل مشابه در مورد یوونتوس می شود و تنها چیزی که از این صحبت ها می توان نتیجه گرفت ، بازگشت یوونتوس به پیروزی و اقتدار و ترس دیگران از این مقوله است "

" این صحبت ها بهترین بهانه برای آنهایی هست که راه پیروزی را بلد نیستند ، اینکه می گویند یوونتوس صدرنشین است ، به کمک دست های پشت پرده . این یک بهانه است برای التیام بخشیدن به هوادارانشان . یوونتوس ، تیمی که همیشه مظنون است "

تخته گاز !

" فاصله ی ما با نزدیک ترین رقیب ؟ فصل پیش ما نسبت به ناپولی 10 امتیاز بیشتر داشتیم ، اما در ژانویه ، تنها در طول هفته ، این اختلاف به 2-3 کاهش یافت . این کاهش اختلاف ما را ترساند . اعتقاد من این است که ما باید این اتفاق را در خاطر داشته باشیم ، تا از تکرار آن جلوگیری کنیم . ما باید مقتدرانه گام برداریم و تخته گاز رو به جلو برویم "

" بردن یورو لیگ اتفاق خوش آیندی است . مخصوصا در خانه ، تورین . این اتفاق منتج به حضور در سوپرکاپ اروپا می شود. و دست یابی به این مهم بسیار خوب است . پیروزی ها در سطح اروپا اعتماد به نفس و ایمان به مجموعه را افزایش می دهد "

شبیه ترین وارث ..

" بازیکنان جوان زیادی هستند که می توانند دروازه بانان قابل اتکایی شوند . مانند لئالی که از آن یوونتوس است ، و همین طور پرین و باردی . همچنین در پریماورای یوونتوس 2-3 دروازه بان آینده دار حضور دارند "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: